Jeśli potrzebujesz zamówić pozycjonowanie w wyszukiwarkach, zajrzyj na seo4.net/pozycjonowanie-stron/.
Istnieją 3 popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, koncert popularnego piosenkarza czy Dzień Kobiet. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Przeważnie należy zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową czy też zmienioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Dalszy rodzaj pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone rozwiązanie dla właścicieli firm dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również koszty reklamy w Google Ads ulegną istotnej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo niższa konkurencja. Kluczowe jest też to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– buty sportowe Nike Tanjun białe sklep online,
– golarka Braun Seria 5 srebrna,
– telefon LG G6 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się z reguły:
– dzielnicę (np. “sklep obuwniczy Mokotów”)
– miejscowość (“gitarzysta Kraków”)
– państwo (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do klientów zamieszkujących na danym obszarze. Taka strategia pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie może konkurować na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “sklep odzieżowy”, to “sklep odzieżowy Kraków”.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]