Tutaj odnajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak wybrać agencję SEO.

Gdy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego wybrać rzetelną agencję SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami ekspertów.

Google radzi, jak znaleźć rzetelną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Yahoo, Yandex lub Baidu, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zaistnieć w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to osiągalne bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • umiejętność oceny budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony.

Pracownica firmy Google podkreśla także, iż dobra firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą namacalne rezultaty dopiero po paru miesiącach działań.