Więcej w temacie Kraków agencja reklamowa na k-myk.pl.

Działania marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na organizację i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednakże niewielkie firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa gwarantuje kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami wspaniale orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, folderów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze także interesujące, unikatowe artykuły na stronę www firmy, jak również opracuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak Instagram, Twitter lub Facebook.

Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, sympozjów bądź spotkań z klientami, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnego oraz zżytego ze sobą zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]